Hijrah Portfolio

Blog ini menampilkan pelbagai info yang mencakupi bidang perubatan, hartanah, semasa, unit amanah, pendidikan

Panduan Menggunakan Shampoo Hair Treatment

Panduan mengunakan shampoo hair treatment tidaklah begitu sukar ianya perkara yang biasa dilakukan oleh anda sebelum ini, namun jika tidak digunakan dengan sebaik mungkin shampoo hair tidak berkesan ke atas rawatan rambut anda. Di bawah dinyatakan beberapa langkah yang perlu dilakukan sebelum mengunakan shampoo hair.

Langkah pertama sebagai panduan mengunakan shampoo hair treatment ialah anda perlu goncangkan botol terlebih dahulu agar parti herba menjadi sebati dan kepekatanya padat dengan herba.

Anda hanya perlu mandi seperti biasa dan lakukanya seperti biasa. Basuh kepala anda sebelum mengunakan shampoo hair treatment ini kemudian anda ambil tiga titik shampoo hair treatment dan sapu di bahagian kepala yang bermasalah seperti tiada rambut, dan bahagian-bahagian lain sehingga rata.

Biarkan shampoo hair yang disapu selama 2 minit. selepas 2 minit barulah anda bersihkan kepala anda dan selesaikan mandi anda.

lakukan setiap hari pada mandi pagi dan mandi malam sahaja. insyaallah ia akan memberikan impak yang terbaik kepada anda dan shampoo ini akan bertahan selama dua bulan lebih. Sekiranya anda amalkan hanya 3 titik sepertimana yang telah disyorkan.

Ok selamat mencuba...moga anda akan berambut semula dan menyelesaikan permasalahan di kepala anda selama ini.

Untuk tempahan sila hubungi 0123513407 terima kasih

0 Komentar untuk "Panduan Menggunakan Shampoo Hair Treatment"
P

Copyright © 2014 Hijrah Portfolio - All Rights Reserved
Template By Catatan Info