Hijrah Portfolio

Blog ini menampilkan pelbagai info yang mencakupi bidang perubatan, hartanah, semasa, unit amanah, pendidikan

Testimoni Shampoo Pelebat Ranbut

Nama saya Zaidi mula menggunakan shampoo pelebat rambut 2 bulan yang sudah.

Dengan jujurnya saya amat berpuashati setelah menggunakan shampoo ini. Setelah 18 tahun tidak berambut dan telah cuba pelbagai jenis ubat atau penawar yang boleh merawat rambut.

Saya telah mengeluarkan banyak wang untuk merawat rambut yang telah lama kepala ini tidak dilindungi oleh rambut.

Alhamdullilah bersyukur ditemukan dengan sahabat lama Bidin..Bidin telah memperkenalkan shampoo hair ini kepada saya, dengan tidak berfikir panjang dan tidak merasa rugi untuk mencuba shampoo ini walaupun ia mahal..tetapi saya harus mencubanya.

Pada awal menggunakan syampoo saya merasakan kekecewaan kerana tiada sebarang perubahan...pada rambut tetapi setelah mencapai empat minggu telah menampakan keberkesanan...anak-anak rambut telah menampakan hitam di kepala menunjukan anak- anak rambut.

Pada permulaan anak-anak tumbuh kepala akan merasa gatal..seperti mencucuk-cucuk tanda kesan positif. Tapi ia bersifat sementara  sahaja. Harus bersabar menggunakan shampoo ini ikutlan panduan menggunakan shampoo ini agar ia berkesan. Pada saya ia serasi dengan saya....dan saya mengsyorkan anda mencubanya...


untuk tempahan 012 3513407

0 Komentar untuk "Testimoni Shampoo Pelebat Ranbut"
P

Copyright © 2014 Hijrah Portfolio - All Rights Reserved
Template By Catatan Info